Monday 11 May 2009

Kom mai du skjønne milde...

Husker i en serie som gikk etter barne-tv da jeg var liten, det var første stedet hvor jeg hørte "Kom mai du skjønne milde". Tror det var en svensk serie... Men svenskene var gode på ungdomsserier den gangen. Men da var jo også barne-tv ganske akseptabelt. Barne-tv's fall startet vel med "Teletubbiene".

Over på andre ting! Nå begynner det virkelig å gå mot sommer! Været er vekslende, men sola titter bare mer og mer fram.
Jeg kjøpte meg en ny mikrofon i går. Jeg har en, men den er ganske dårlig og den fanger opp masse støy. Så jeg kjøpte meg en litt dyrere en. Stormembran studiomic med USB tilkobling, og så kjøpte jeg også med pop-filter. Gleder meg til den kommer i posten! Blir gøy å kunne spille inn litt uten at det blir dårlig og støyende lyd.

Tjalla!

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!