Thursday 11 June 2009

Mai bare fløy forbi!

Og i mai ble min "lille" bror konfirmert. Han er 14 år gammel og begynner i 9. klasse til høsten. Det er litt rart å tenke på at det allerede er 7 år siden jeg gikk der selv og ble kjent med Marit og alle de andre jeg gikk i E-klassen med. Men jeg blir jo snart en gammal dame!

Selve konfirmasjonen gikk veldig fint. Konfirmantene, fire gutter og ei jente, måtte svare på noen spørsmål hver. Alle svarte riktig, til tross for at de helt sikkert hadde nerver i høyspenn. Det hadde hvertfall jeg på min konfirmasjonsdag 4. mai for 6 år siden.
Etter konfirmasjonen dro vi til et lokale som mamma og pappa hadde leid for dagen. Dette lokalet ligger i samme bygning som de flyttet inn i i begynnelsen av mai. Litt slekt som jeg ikke har sett på en stund kom også, så det var veldig koselig. Og Simen, min kjære, fikk da også møtt litt mer av slekta mi.

Nå er det juni, og jeg har ferie om litt over ei uke. Gleder meg til det!
Skal jo ikke reise bort, men hadde en veldig fin tur til Sverige for et par uker siden sammen med Simen og svigers. Vi bodde i en fin hytte på en femstjerners campingplass med svømmebasseng!
Jeg fikk til og med litt sol på min veldig vinterbleke hud.

Vi har operert vår lille pusekatt denne uken også. Men det har gått bra hittil. Nå gjenstår det bare at hun skal la såret gro uten å bite i det. Hun har fått litt rar frisyre, for hun ble barbert under nesten hele magen. I tillegg har hun begynt å klore seg i nakken så hun har fått sår, og dyrlegen barberte litt der også. Så, Suki har litt merkelig sveis om dagen.

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!