Wednesday 11 March 2009

Brat Camp... ?

Jeg har spilt Resident Evil 5!

Men i dag er det onsdag faktisk. Jeg sto opp for ca. en time siden, hoppa i dusjen og spiste. Nå ser jeg på Brat Camp. Det er et program om "uregjerlige tenåringer som skilles fra familiene og sendes på leir i Amerikas villmark i håp om at de skal forbedre seg. Livet der ute er fullstendig blottet for komfort, de møter den tøffe virkeligheten med hardt arbeid og disiplin."
Man skulle jo tro at når foreldre sender barna sine på noe sånt så ville det nesten ha motsatt virkning på de, og at de bare blir mer sta og bestemt på å ikke forandre seg. Men sånn er det ikke. ALLE som har vært med har blitt snille som lam etterpå.

Tilbake til RE5! Spilte coop i et par timer i går. Eneste som ikke var noe særlig var splitscreenen. Det er bare 3/4 deler av skjermen som blir brukt, og vi måtte faktisk flytte sofaen et godt stykke framover mot tven. Men utenom det var det supermojo! Jeg ble selvfølgelig superstressa i begynnelsen, men etterhvert gikk det mye mye bedre. Må øve litt mer på aimen, men. Gleder meg til å spille mer!

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!