Friday 27 March 2009

Jeg klør i øyet...

... og ser på The Office.
The Office er en av de aller aller beste TV-seriene noensinne, uten villeste tvil i Uganda.

Det er også fredag i dag, og fredag betyr fridag! Vi har gjort reint i leiligheten for helga og i dag skal vi bare slappe av. I morra skal jeg jobbe fra 13-18, så da blir det ikke såååå mye tid til avslapning. Men!

Over på det jeg egentlig ville skrive om i dag, og det er en ny serie fra TV2 som jeg har begynt å se på. Den kan kanskje kalles en norsk versjon av britiske Extras (hvor Ricky Gervais fra britiske The Office spiller hovedrolle). Serien jeg snakker om er selvfølgelig "En god nummer to" med Henriette Steenstrup i rollen som Helen Stangeland. Jeg følger med på serien fordi jeg syns det er morsomt og ganske likt som det virkelige liv i teaterverden.

Sendes på TV2 mandager klokka 20:30!

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!