Wednesday 4 March 2009

Epiphany

Sist helg var jeg på kurs i skuespillerteknikk.
Jeg har to ord som beskriver det aller best: fantastisk og gøy!
Jeg hadde allerede glemt hvor mye jeg faktisk liker å drive med den slags.
Dermed skjønte jeg hvor mye jeg egentlig savner det også.

Jeg må riktignok innrømme at jeg var litt negativ til å bruke en hel helg til å reise fram og tilbake til Oslo når jeg egentlig skulle hatt fri. Men det viste seg å være verdt det ganger tusen.
Ikke bare viste det seg at de andre som skulle delta var veldig flinke, hyggelige mennesker. Hun som hadde kurset var også utrolig flink, og jeg lærte mye!

Konklusjonen er vel at jeg må lære meg å instille meg mer positivt. Jeg har blitt så vant med mye fri at når jeg faktisk må gjøre noe i fritiden blir det nesten negativt. Og det er en ond sirkel!

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!