Wednesday 11 March 2009

Eureka!

Jeg liker det ordet.

Men jeg har tenkt litt i dag, og funnet ut at det egentlig er onsdager jeg får minst ut av.
Onsdager jobber jeg 15:45 - 20:00. Når man ikke har noe å stå opp for blir det ofte til at man sover litt lenger. Det gjør jeg nesten hver gang jeg jobber seint. En annen ting er jo at når jeg kommer hjem halv ni om kvelden er det liksom ikke mer igjen av dagen. Men når det da attpåtil er fifa-kveld hjemme hos meg hver onsdag når jeg kommer hjem, så blir jeg liksom værende på soverommet og se på tv. Og da blir plutselig klokka halv tolv, og det er på tide å sove.

I dag kjøpte jeg meg en ny singlet på Change, der jeg jobber. Den er mørk rosa.(!!?... Jeg pleier ikke å bruke rosa klær!) Men passer fint til mørkegrønt. Mi laik!

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!