Tuesday 17 March 2009

VÅR!

Jeg våknet i dag tidlig av masse merkelige lyder. De merkelige lydene, som jeg fort fant ut, var selvfølgelig den fantastiske vårvinden. I tillegg var det sol og ganske varmt i luften. Så nå håper jeg at våren endelig har kommet!
Vinteren har ikke vært uvanlig lang, men allikevel en av de verste vi har hatt på lang tid. Og når man i tillegg ikke er så glad i vinteren er det enda mindre stas. Som jeg kanskje muligens har skrevet før, går jeg fram og tilbake til jobb hver dag. Nå jobber jeg jo bare 4-5 dager i uka. MEN-
jeg går altså både til og fra. Det er null stress når været er greit og det enten er bar bakke eller en del snø. Men så fort det blir snøføyk og glatt er det en annen sak. Den siste måneden(MINST!) har det vært sånn å gå til jobb. I forrige uke da jeg skulle en tur til Drammen hadde jeg litt dårlig tid for å rekke Timeekspressen. Så jeg gikk litt fortere enn vanlig og det endte med at jeg skle to ganger og den tredje gangen landet jeg på kneet mitt og skle på det nesten en meter bortover. Resultatet ble et lite kutt og et DIGERT blåmerke. Ikke gøy!

Nå er det bare et par dager til min kjære lillebror har bursdag. Merkelig åssen han blir så fort eldre etter jeg flyttet hjemmefra! Nå blir han 14. Da jeg flyttet var han 12. Da han var 12 så han fortsatt ut som min lillebror. Nå likner han mer på min storebror. Pluss at han har tatt meg igjen i høyden!

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!