Saturday 7 March 2009

Fredager og sein jobbing.

Jeg jobber.
Jeg jobber seint tre dager i uka, og tidlig en dag i uka.
I dag er det fredag, og til vanlig har jeg fredager fri. Men denne uka hadde jeg onsdag fri og måtte dermed jobbe seint i dag.

Når jeg sier jobbe seint mener jeg fra enten 15:00 eller 15:45 til 20:00 på kvelden. Da kommer jeg hjem halv ni, rekker å spise middag før... oj! På tide å legge seg.

Så nå er jeg på "oj! På tide å legge seg"-stadiet. Nok en dag sløst bort med å gjøre absolutt ingenting? Check!

Jeg har faktisk ikke gjort annet enn å spille Fable 2, jobba, sett The Office, Senkveld og En God Nummer to i hele dag.
Jo, og så spilte jeg et par sanger på gitaren min.
Hva skjer med å utrette noe, få noe ut av dagen, liksom?
Nei, det er nok helt UT.

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!