Thursday 19 March 2009

Endelig helg

I og med at jeg kun jobber 4/5 dager i uken hender det jeg har såkalte langhelger. Denne uken er en slik uke, og jeg har fri både fredag, lørdag og søndag. Utrolig digg!

Nå er det såkalt "Tredagers" på senteret der jeg jobber, og masse tilbuds og sånt. Så jeg skulle en liten tur og kikke før jobb i dag, og endte opp med å kjøpe et hvitt laken og to spisebrikker. Greit nok, var billig og sånt. Men egentlig skulle jeg jo kjøpe et bursdagskort til lillebroren min som ble 14 år gammel i dag. Som han selv sa da jeg ringte for å gratulere; "Det føles litt rart".

I går pratet jeg med en god gammel venninne som jeg har kjent siden barneskolen. Vi gikk i samme klasse i noen år og gått sammen til skolen i nesten 10 år... tror jeg?
Uansett, søstrene hennes som da var bittebittesmå har nå blir 15 og snart 18 år gamle! Sykt.

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!