Monday 9 March 2009

Ny uke og jeg har sett Watchmen!

Mandager er ganske enkelt alltid mandager lik.
Det er alltid like tungt å gå på jobb på mandager, og nesten alltid like kjedelig på jobb.
I dag var det ingen kunder i butikken nesten! Men jeg hadde bok å lese, så jeg klarte meg fint.

Jeg sluttet på jobb åtte i kveld, og etter det var det middag med strimler av svinekjøtt og biffkjøtt... mmmm....!

Vi så Watchmen i går! Den var veldig bra til å være såpass lang. Litt ubehagelig å sitte i dumme kinosalstoler i nesten tre timer, men det var verdt det. Knærne mine var faktisk mest vonde etterpå. Aner ikke åssen man får vondt i knærne av å sitte, men det er nå sånn.
Jeg var ikke kjent med Watchmen fra før, annet enn fra traileren. Men jeg har bestemt meg for å lese den grafiske novellen Watchmen for å skjønne litt mer, for det var veldig kult!

No comments:

Post a Comment

Kom gjerne med en liten kommentar!